مقاله - تکنولوژی آموزشی در کارایی تدریس معلمان

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده : پیشرفت سریع و توأم با جهش های بلند در علوم و تکنولوژی در نیمة دوم سدة اخیر وظیفة سنگینی در مقایسه با دوره های گذشته بر دوش همة مسئولان اجتماعی در سطح تصمیم گیری به ویژه به عهدة مسئولان آموزش و پرورش کشور قرار داده است . ما در این پژوهش بر آمده ایم تا بررسی کنیم که تکنولوژی های نوین آموزشی چه تاثیری بر کارایی تدریس معلمان دارد زیرا که خود آنان جز تاثیر گذارترین افراد در فرایند آموزش هستند و مهم تر اینکه رفتار های دانش آموزان در همین فرایند آموزشی شکل می گیرد.در جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف (کتاب،مقاله ) استفاده شده است و مطالب مورد نظر جمع آوری شدند ، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند و سپس در بدنه مقاله به کار گرفته شدند.روش پژوهش حاضر به صورت کتابخانه ای می باشد.یافته ها بر این موضوع تاکید دارد که یکی از مهارتهای تدریس که توانایی معلمان دوره ابتدایی را بالا می برد استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی در طی فرایند آموزش است. استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی توسط معلمان می تواند هم پویایی و نشاط در دانش آموزان ایجاد کند وهمچنین خود معلم نیز با استفاده از این مقوله می تواند تجربه خود را در زمینه تدریس بیشتر کند و روز به روز بر توانایی خود بیافزاید و تدریس خود را کاراتر از گذشته بکند. کلید واژه ها :آموزش،کارایی،تکنولوژی های نوین،تدریس،معلمان

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 27 مشاهده

کد فایل:21102

انتشار در:۱۴۰۴/۷/۱

حجم فایل ها:68.1 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 20


اشتراک گذاری:
 قیمت: 850,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط